Dagens i-landsproblem ?

Skrivet den: 2009-06-17, Klockan: 19:20:09,
Åt nyss supergod middag.
Egengjord potatis sallad, rostbiff och en maaaassa god annan sallad. Men det fins en hake.
Vitlöksbröd.
Visst, det är ju gott.
Problemet är det att jag...kanske inte hatar, men ogillar starkt när folk går omkring och luktar vitlök, speciellt av vitlöksbröd, och nu gör jag det själv?!

Jo, jag erkänner att detta låter som dagens i-landsproblem, men, det är faktiskt inte jätte kul!


Nej, vitlök må vara jätte bra och allt. Men idag känner jag baka hur hatisk jag är emot det......
Dags at knarka halstabletter, tuggummi, ja...allt som är starkt!



nu ska jag gå på riktigt!
/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0