Dagen idag.

Skrivet den: 2009-06-03, Klockan: 23:02:40,
Efter några baksteg gällande slutshowen verkar nu det mesta lösa sig. Gissa om det känns bra. Trodde ett tag att en nedläggning av hela skiten var allt som skulle kunna funka, men nej, vi fixade det!

Efter skolan vandrade jag och Sofie ner på stan. Det regnade lite för mycket, och jag hade lite för lite pengar för att det skulle vara roligt att vara på stan, så vi vandrade hem en sväng.
Sedan vid 6tiden vandrade vi tillbaka igen, men nu för att kika på alla studenter som skulle till balen. Riktigt fina kläder och frisyrer!
Men det var kallt som tusan, så efter ca en timme begav vi oss vidare på andra äventyr.... Kvällen avslutades nyss med lite folk.

Blev nog en massa fina bilder också. Haha, synd att jag inte har dom!
Nå nå, nu ska jag skriva manuset till Rova, som måste in för godkännande imorgon!
Pusss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0