Bara en dag

Skrivet den: 2009-06-24, Klockan: 10:56:48,
Godmorgon!

Har faktist varit uppe ett ganska bra tag redan, pga lite..missförstånd på morgonen? Jag kan ju berätta att Elisabeth sov bättre än en död.....Mucho irriterande, men ändå komiskt på nått sätt. Orkar inte gå in mer på det.

Sitter just nu och lyssnar på Dead By April, vetni? De blir bara bättre ju mer jag lyssnar! Strax ska jag ta mig ut, studsa lite med mina syskon på studsmattan, sedan blir det duschen faktiskt. Så får vi bara hoppas att resten av dagen blir som planerat. Eller nått.  : )


/  Matilda 





Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Jag är så ledsen ;/

2009-06-24 @ 11:34:55
URL: http://vampire.blogg.no
Postat av: Mina

vad sött av dig! Jag gillar dom skorna, bra smak du har:) lite surt bara för jag hittade dem bara billigare och billigare för varje affär jag var in i

2009-06-24 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0