bara DÖÖÖ, tack!

Skrivet den: 2009-06-07, Klockan: 23:23:45,
Vetni jag har INGA KOMMENTARER om idag, är så sjukt less, och jag undrar om man kan vara på sämre humör? In Flames dunkar på kanske högsta volymen ur min cd spelare just nu, och får mig att kunna ta mig samman lite bättre. Usch, nu ska jag gå och tvätta ansiktet, och sen möjligtvis försöka sova.
Inte det att jag är trött över huvudtaget, för helgen har verkligen gett mig ändrad dygnsrytm, men jag ska bara försöka få denna dag överstökad.
Ska nog föressten också skicka nått sms till Emma eller så. Jag tror hon är ett av proffsen på att få mig på bra humör.<3
Ursäkta om ni råkat ut allt för mycket för mitt dåliga humör, och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahhaha, dude, jag tycker du ska vara mycket glad och tacksam över att du inte vet hur jag är. uppritkigt, jag är så jäääävla jobbig :b

2009-06-07 @ 23:34:07
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: du är inte ensam, inte ett dugg! Och visst längtar man som en gaaaalning. Ångesten är väl .. på fredagen -.-

2009-06-08 @ 00:03:46
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0