Anyone else but you

Skrivet den: 2009-06-01, Klockan: 21:25:11,
Idag har bestått av i stort sett ingenting förutom fixande och trixande med nya blogg designen. Skulle väl säga att det som fattas nu är den nya headern innan det är klart...
Jag som hade tänkt fota lite nya bilder till den, men vädret verkar helt enkelt inte vara på min sida (nej, jag vill helst inte kuta omkring ute i orkanvindarna med kameran...konstigt nog)
Så får väl se hur jag gör, kanske blir det någon nöd-lösning eftersom den här designen är så otroligt ...vintrig, och så vill vi inte ha det, nej!



Låt ifrån filmen "Juno". Orsaken till att den får pryda min blogg är det är den som spelas i mina högtalare just nu. Minnen minnen minnen.  : )


Eller den riktiga versionen. Inte jätte stor skillnad, avgör själv vilken som är bäst :





Nu; ut med hunden. Vilket mörker. Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0