Idag känner jag inte för rubriker!

Skrivet den: 2009-07-25, Klockan: 20:15:36,
Trodde det skulle bli av att skriva nått igår kväll, men icke sa nicke.
Jag och Axel gick ut och åt, och sen kikade vi film, så blev inte tid för datorn. Vilket faktiskt bara är bra.

Just nu är jag och storebror ensamma hemma. Resten av familjen har åkt till..stugan? Är inte helt säker vart dom är om jag ska vara ärlig, eftersom dom är på fisketur eller någonting liknande.


Det är helt superfint väder ute, så jag funderar på att gå ut en sväng. Har lust att bara ta en promenad, men vet ni vad ? Jag vet inte nån jag hade kunnat gå med, och inte är hunden hemma heller! Herregud, nu plötsligt har jag börja sakna henne också hur mycket som helst!

Satt och kikade på lite bilder nyss, så lägger in en sån också, på mig och Sofie.
Färgerna ser...hyffsat konstiga ut, men bryr mig nig inte destomer.
Sofie, dig saknar jag! <3



Nu ska jag gå och göra någonting. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: rebecca

DU ÄR SÅ SÖT

2009-07-25 @ 22:19:45
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Duu är saknad söto!<3

2009-07-26 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0