Sol och värme!

Skrivet den: 2009-07-29, Klockan: 23:14:05,
Sitter och pratar  med Sanne i telefon, det är toppen! :)


Jag hade faktiskt mest bara tänkt berätta nått jag kom på idag. Det är bara 16 dagar kvar tills jag åker utomlands, oh happy day (hehe det kändes fel, kommer bara att tänka på bloggen som elisabeth länkade igår).
Men hur som helst, det känns helt underbart, men samtidigt lite hemskt, tänk så lite tid det är kvar av lovet! Men ska jag vara ärlig, den braiga känslan tar över totalt.

Jag längtar så sjukt mycket till sol och värme!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, den där skrev du TRE gånger, du ska inte skriva den EN gång till ? :D



nej men nog ger jag ut den, jag litar ju på att du inte säger eller visar någon annan :)

2009-07-30 @ 13:39:35
Postat av: I.j

Jaa, den är snart över :'( buhu! sommarlovet är alldeles för kort :P

2009-07-30 @ 15:59:28
Postat av: Rebecca Lundh

det kan jag absolut! men bli inte förvånad över vad som står (A)

2009-07-31 @ 14:29:14
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0