Några bilder äntligen

Skrivet den: 2009-07-05, Klockan: 00:42:45,
Sitter i stugan just nu. Väntar på mail, så passar nu på att redera lite andra mail. Jag hamnade nästan i chock när jag insåg att jag hade över 400 mail - bara ifrån facebook. Galet mycket om ni frågar mig, men man får så jäkligt mycket mail ifrån facebook, och dessutom varken orkar eller..."hinner" jag radera dem.

Tydligen vill folket ha mig ner för att spela "par poker"...vad nu tusan det är. Jag antar att jag får ställa upp, annars blir det väl skrik och panik.


Okej, det blev skrik och panik, jag fortsätter nu inlägget, över en timme senare.

Meningen med detta inlägg var att jag skulle lägga in bilder, och jag ska inte svika er med den saken iallafall!






1. Elisabeth och Sofia på tågstationen. Sad moment.
2. Dendär...ekorren i Ice Age. Åh, skrattar varje gång jag ser honom, uuunderbart kul! :D
3. Axel (nej inte suddig bild alls, jag vet -.-) Kan ni gissa vart vi är, jo leklandet, haha! Men det är ett mycket farligt ställe, jag lämnade det med brännsår på foten :(
4. Fotat vid Loussa, precis innan träningspasset startade!
5. Här; också innan vi började vår träning. Jag ser normal ut...I Know. Ser ut som en köttbulle med ove ögon, haha. Jag bjuder på det. Veeeery säxy, eller inte :) jag kollade på en blomma, tyvärr försvann blomman ur bild?)
6. Samma sak här. Gaash visste inte ens att jag kunde rynka pannan så, haha.
7. Vi var i Rakkuri (som stavas huuur?) och skulle knuffa i en båt. Min syster skulle ta kort på mig och Axel i våra snygg overoler...så klart så kom pappa där och visade sin mogna sida  -.-
8. Bild på farfar, bara för att. :)


NU FÅR DET BANNE MIG RÄCKA, det tar år att ladda upp bilder. Kan ju tillägga att allting är fotat med min mobil, och bilderna är inte alls redigerade. Bara så ni vet. 
Mobilen är ju sprillans ny, så jag måste testfota ALLT! Imorgon kan ni nog vänta er mera bilder.
Nu ska jag prata i telefon. Puss så länge!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0