YES, I'm alive!

Skrivet den: 2009-07-18, Klockan: 14:02:01,
Ja, ni kanske undrar, för OJ, vad länge sen det var jag skrev nu.
Jag skulle väl bara kunna säga att jag varken har haft lust, eller tid för den delen, till att updatera. Tänk er själv, arbete, nytt spel och att umgås mm mm...ja, då blir det inte mycket tid över.

Orkar inte berätta om vad som hänt under tiden, och hela den haderajjan, det kanske kommer i små delar senare om jag får lust någongång.



Men nu är jag tillbaka igen!

Just nu sitter jag iallafall i mitt rum (iskallt är det, längtar tills jag flyttar! tyvärr tror min kära far att jag ljuger om att det är kallt....smart man dedär.not.) lyssnar hur som helst på kent och försöker piggna till.
Är sjukt trött, igår kom jag hem kring halv 3, och somnade i soffan på en gång. Måste varit helt död, för märkte inte ens när min bror kom hem eller någonting.

Nu snart ska jag ta tag i att fixa mig min nya bloggdesign. som jag börjat med för x antal veckor sen. Känns alltid lika kul att ändra faktiskt.
Jäklar vad mycket tom prat det blev i inlägget ändå. Jag trodde förs att det bara skulle kännas jobbigt att skriva, men inte det. Känns bara bra att skriva av sig lite, även om det bara blir struntprat.

Nu måste jag gå och baka. Hej på ett tag!


/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0