Mycket tankar och mer mobil bilder

Skrivet den: 2009-07-05, Klockan: 03:48:28,
Jag är inte trött än. Sov knappt förra natten, smaaaaart att göra det samma igen. Imorn blir det tidig hemfärd, sedan får jag umgås lite med Axel för sista gången på två veckor (det kan beskrivas fint med 1 ord - döden. för dessutom, under hela den här tiden kommer stengårt arbete gälla. minst 12 av dynets 24 timmar. jag jublar.)

Mina tankar och känslor fortsätter också svänga helt galet och åka världarnas berg och dal bana ännu. Tycker allt borde kännas..stabilt åtminstone, men jag vet inte.
Nä vet ni, kan lika gärna fixa mig tidsfördriv genom att lägga upp lite mer bilder från idag. Mucho intressant, eller så kanske inte. Jag får ju nått att göra iallafall  ;)



    

       


1. Bild ifrån en grym kväll :)
2. Ja, vad hände egentligen här? Kaos kanske beskriver det bäst? Eller böghög?
3. Horoskopet jag råkade läsa i morse. Men are you kidding me? Orden är som på pricken skrivna om mig!
4, 5, 6 och 7. Bilder på syster. Ibland är hon bara för härlig. Hon hittade gamla kläder här i stugan, haha ja ni ser ju! :D Var bara tvungen att lägga in några bilder.


Nu har klockan faktiskt blivit lite för mycket. Så skönt det är att inte ha nått sminka att behöva tvätta bort! Jag ska bara ta och sparainlägget, och stänga av datan, sen blir det sooova! Att ladda upp bilderna tog ju verkligen inte länge ser jag nu också (obs! ironi ironi ironi, det tog EVIGHETER och mer än det).

Jag längtar hem. Faktiskt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0