Idag fredag

Skrivet den: 2009-07-10, Klockan: 23:30:03,
Idag har jag insett vad en flyttstädning egentligen innebär.


Min fredags kväll har dessutom sugit riktigt hårt. Vad har jag gjort? Jo, arbetat ihop för min telefon, och spenderat tid med mamma och pappa. Blev restaurang och så, för vi är ensamma hemma bara vi 3. Men jag kunde ändå inte uppskatta det överhuvudtaget.
Hade väl egentligen planer på att umgås med Emma eller Michaela idag, men jag känner mig helt för depp för någonting sånt. På dagarna är mitt humör på topp, men sen, plötsligt sjunker det till botten, verkligen.
Just nu ska jag sätta på en gråt film, för det behövs.
Titanic blir det.
Leonardo diCaprio nivet. Det blir finfint.
Ring och smsa gärna, det höjer humöret mycket!

Kommentarer
Postat av: Rebeccca

sv: ska du säga! och varför är du deppig lillen ? (:

2009-07-11 @ 19:09:02
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: I.j

sv: det är inte så allvarlig som det kanske lät men för mig är det jävligt tråkigt, min kompis hund har dött.. och eftersom jag nästan praktiskt taget bor hos henne (x)) så är det tråkigt. Jag vet, ganska sjukt men han var viktig xp

2009-07-16 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0