Being Human

Skrivet den: 2009-07-27, Klockan: 00:44:54,
Idag har jag kollat tv.
Verkligen fastnat framför tvn. Det händer inte ofta, faktiskt! Film har det blivit lite av på sista tiden, men inte tv inte. Kollade "Being Human" (den är faktiskt grymt bra!)och sen dokumentären om de där planet som krachade i anderna, där de blev fast i..vad var det? ja över 70 dagar iallafall. Tvingades äta de som dött för att överlava osv.
Usch vad hemskt det var, jag grinade en del, kan jag ju säga.
Mådde illa gjorde jag också.

Just nu sitter jag och läser lite i veckorevyn som pappa faktiskt köpte åt mig. Gissa om jag är förvånad?! Är väl kanske inte det första jag färväntade mig att han skulle köpa till mig, men inte klagar jag nej!  Läser just nu om spikmatta. ÅH vad lände sen det var jag låg på spikmatta!
Tror med all säkerhet att jag ska ta och lägga mig på spikmatta ett tag ikväll innan jag lägger mig! Speciellt eftersom jag börjat få ont i ryggen igen.

Kommer antagligen få stora problem med att stiga upp imorgon, men det får man väl ta. Jag hoppas för allt i världen att Axel vaknar och ringer mig när han ska!
Imorgon blir det stugan iallafall,skriver nog antagligen mer när jag kommer dit. Det brukar som bli min stora sysselsättning om kvällarna.  Pusspuss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: sanne

va fin din design blev matilda! :) <3

2009-07-27 @ 12:17:58
URL: http://kasanne.blogg.se/
Postat av: Sanne

inte tyckte jag de var så dåligt, men jag har ju heller inte sett hur de ser ut i firefox ;P

2009-07-27 @ 23:46:42
URL: http://kasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0