Lite för mycket känslor?

Skrivet den: 2009-07-04, Klockan: 03:36:18,
Hur mycket olika känslor kan en människa känna på en och samma gång? För att förklara det lite bättre: just nu känner jag förvirringt, förtvivlan, ilska, ensamhet, tomhet, lättnad, kärlek, stor glädje, saknad...hunger(?), och så känner jag mig grymt less.

 Jag känner verkligen allt just nu. Till råga på allt fryser jag. Sitter inlindad i en grön filt (som jag egentligen hatar) och äter banan (och banan får mig alltid att börja tänka på stackars apan i reklamen. "Please dont eat my bananas, drink gainomax instead". Fy på den apan som förstör allt).

Jag har väl nåååågot för mycket känslor och tankar just nu för att jag ska kunna sova. Vilket inte heller är så bra, eftersom jag ska till stugan imorgon, tidigt. Och hur känns det? Jo riktigt dåligt.
Borde väl kanske sova... Ska satsa på att komma i säng 4. Låter inte som jag kommer lyckas, men orkar inte bry mig.

Krafterna tog slut nu tvärt. Orkar varken läsa igenom och ändra, eller avsluta på ett bra sätt. Mina känslor och tankar har tagit över hjärnan, och den är okapabel till att göra någonting vettigt för tillfället.


....jag vet bara inte vad jag ska göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0