Filmtajm!

Skrivet den: 2009-07-18, Klockan: 16:28:31,
Från Andra Sidan eller Anamorph?


Jag har ca 11 månader på mig att hinna se 60 filmer på min mobil, gratis. Det betyder alltså att det kommer bli en massa filmtajm framöver.
Just nu funderar jag på vilken av dessa jag borde ladda ner. Jag ska försöka att inte se dehär filmerna själv (speciellt inte första!), för jag är helt enkelt inte så bra på skräckfilm........

Fast att kolla film på telefonen kanske inte låter sådär jätte lyckat? ÄH, jag är nöjd iallafall! Underbara telefon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: okej :/

efter regn kommer solsken, kanske man ska säga ? :):)

2009-07-18 @ 18:40:41
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: I.j

sv: jo det kommer dom att göra.

Men om den sista filmen blir en lika stor besvikelse som femman och sexan så vet jag inte vad jag tar mig till :O

2009-07-19 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0