Världens värsta tidsfördriv

Skrivet den: 2009-07-29, Klockan: 00:06:06,
Förlåt mig, men jag har så jäkla tråkigt!


105 frågor om mig,

1. är du kär? -  Ja!
2. har du snusat? - Inte det nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej, haha
4. har du legat i sängen brevid en kille? - jessjess
5. har du blivit dumpad? - jo
6. har du blivit slagen allvarligt? - jepp
7. tar du droger? - nej!
9. har du pussat en tjej? - ja
10. hatar du någon? - hatar är ett starkt ord, så nej
11. älskar du någon? - ja!
12. har några av dina vänner svikit dig? -  jo
13. har du djur? - jepp, en knäpp hund!
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - jess
15. hatar du dig själv? - nej
16. gillar du orange? - eh, visst
17. har du haft/har oskyddat sex? - jo
18. har du nån sjukdom? - typ världens mest svängande humör kanske?
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha säkert who cares :)
20. har du en gris? -  neeej
21. har du en plattång? - ja!
22. har du en bror? - 2 st  .....
23. har du sjukt bra humor? - hehe, klart det!
24. är du brunett? - jorå
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - inte timmar kanske, men länge!!
26. tycker du om hästar? - vet inte riktigt, hmmmm
27. har du en hund? -  joo, en knäpp en som sagt
28. har du skilda föräldrar? - nejnej
29. har du gått på simskola? - deeet tror jag inte
30. har du sagt bög till en kille? - ja..
31. har du sagt fitta till en tjej? - hm..vet inte ?
32. har du fuskat? - det har jag
33. har du en teve på ditt rum? - nepp
34. har du lunar? - nej!
35  har du msn? - ja!
36. har du en syster? - jorå
37. har du bruna ögon? - inte det nä
38. gillar du att fota? - jaaa!
39. har du sett dig själv brinna? - eh...nää inte direkt va?
40. hjälper du dina vänner? - ja klart, så gott jag kan
41. gillar du tacos? - ja, himla mycket också!
42. tycker du att du är söt? - nej, kan jag inte säga..
43. har du dansat? -  klart!
44. har du spelat fotboll? - jeeepp
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kärlek tror jag inte, nej, men förälskelse (?) kanske
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - no idea
47. har du ätit sniglar? - nej!
48. äger du en locktång? - jodå
49. gillar du att tugga tuggummi? - det gör jag nog
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - försöker! haha
51. gillar du kläder? - jarå!
52. hatar du falska vänner? - Ja, vem gör inte ?!
53. gillar du räkna matte? - kan jag inte säga, haha
54. älskar du någon nu? -  ja! <3
55. Har du gråtit inför en vän? - jodå
56. kan du sjunga? - nog kan jag, men hur det låter är en annan historia!
57. Har du sett nån dö? - nej
58. säger du vad du vill? - inte alltid
59. Är du stor? - helt enorm -.-
60. vad är ditt hela namn? - Matilda Selina Niemi
61. kan du tala spanska? - un poco....lite alltså. Typ det man lär sig i 6an  -.-
62. är du kortare än 1.60? - nejnej
63. älskar du sommaren? - jaaaaaaa!
64. älskar du vintern? - joo..fast mest vår vintern...och december! haha
65. har du mer än 6 par skor? -  jajjemen
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ibland, annarss nynna iaf. det går inte att stå helt tyst!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja, ett öppet ett, haha!
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - neeeejj
69. gillar du att städa? - Beror på vad för städning faktist (jag häpnar själv att det är mitt svar, faktiskt!)
70. gillar du att sova länge? - älsar!
71. har du vart med om en olycka? - inte någon större iaf
72. är du förvirrad? - 24/7 :(
73. har du mer än 6 par byxor? - jooo
74. har du förlorat en vän? - ja :/  (alltså...inte dött, bara..förlorat)
75. gillar du att shoppa? - jess!
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du ormar? - gillar vet jag inte, men häftiga är dom!
78. klarar du dej själv? - inte helt själv
79. har du lagat mat? - såklart
80. är du klantig? - jaa -.-
81. har du foppatoffler? - jepp!
82. har du mer än 20 låtar på din data? - hahah, ja!
83. sminkar du dej innan skolan? - jovisst
84. har du träffat en kändis? - jaaa
85. har du mer än 7 par nagellack? - mhm
86. har du busringt? - heheh, ja!
87. har du skällt på din bror? - jo, antagligen lite för ofta också
88. har du en vän som skiter i dig? - då vet jag inte om jag skulle räkna den som en vän.
89. har du velat göra saker men vågar inte? - kan inte komma på nått sånt nu iallafall
90. sover du med nått gosedjur? - nä, klarar mig fint med Axel! haha :)
91. har du åkt nånstans utan att du får? - sure
92. vill du bara bort ibland? - ja, jag vill det just nu!
93. har du tältat? - ofc!
94. har du bränt dig? - jodå
95. har du lekt med levande ljus ? - jag älsar att göra det!
96. har du lekt anden i glaset? - jo, men det var ett tag sen det
97. skäms du ibland? - eh, säkert?
98. bor du i skåne? -  neeej
99. gillar du hip hop/rap musik? - njaaaaaaaaaaa, nä.
100. är du på sista frågan nu? - tyvärr INTE!
101. är du singel? - nej!
102. har du flygt flygplan nån gång? - många gånger!
103. har du kul just nu? - inte ett jäkla dugg
104. är du blyg? - i vissa stunder kan det väl hända, men oftast inte :)
105. har du varit ärlig på alla fråger? - jaaaaaa.



Alltså, är ni smarta så gör inte de här testet. Det sög verkligen.
jaaaa, neeej, blablablaaaaaa, samma svar hela tiden -.-
Men jäklar för ett tidsfördriv ändå. och det var väl det som det var menat som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0