den 28 juli

Skrivet den: 2009-07-28, Klockan: 22:50:14,
Egentligen hade jag kunnat skriva hur mycket som helst idag. Verkligen skriva av mig om allt mellan himmel och jord. För jag håller på att bli...jag vet inte, men jag då jäkligt less just nu.
Men hur som helst, det ska jag inte göra.
Både för att bespara er ett läsande som antagligen hade varit aldelens för långt och aldelens för osammanhängande, och för att jag faktiskt inte känner för att skriva ut helt för mycket sånt här på bloggen.
Man får väl kanske ta och skaffa sig en till, privatare blogg kanske, haha, för det är verkligen bra att få skriva av sig ibland! (dessutom slipper ju andra bli utsatta för dåligt humör osv).

Idag har det annars inte hänt något speciellt. Har målat, varit ute och sprungit, blivit myggbiten, bakat...bara lite sånt ointresant, faktist. Täknte ta och lägga upp en bild också. För det blir rätt tråkigt i längden att bara läsa.

fotad med mobilen, oredigerad och så :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag ska berätta för dig att jag har en lösenskyddad blogg, och den är UNDERBAR att skriva av sig. gud vad man har besparat människor ens utbrott!

2009-07-29 @ 16:17:36
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0