En tanke värd att fundera över

Skrivet den: 2009-07-06, Klockan: 03:29:19,
Det är när jag läser sånt här som jag verkligen börjar tänka på hur mycket vissa människor faktiskt betyder för en. Att man verkligen borde ta vara på det. Plötsligt kan allt bara slitas ifrån en. På en sekund kan allt ändras. Försvinna för alltid.
Även om jag själv inte alls vet vem Therese är, så kan jag inte hålla tillbaka tårarna när jag läser texterna som tjejerna skriver.  Det borde inte få hända.
Kan inte göra annat än att be er ta en titt på bloggen, för det är det värt. Det är så hemskt, men ändå så vackert på något sätt. För mig blev det en liten tankeställare.


Ta ingen/inget förgivet, en dag kanske det plötsligt inte finns där längre.  Tala om för dina nära och kära hur mycket de faktsiskt betyder för dig, för det tjänar alla på.


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0