The Departed

Skrivet den: 2009-07-07, Klockan: 22:39:02,
Mitt jobb är så ansträngande, nästan så jag blir utbränd..hehe.
Idag har vi gjort så mycket som att måla stenar, prata med barnen, köpt ägg (för imorgon ska vi baaaka!) och gjort egna pärlarmband (eftersom inga barn kom på eftermiddgen).
Har lyckats fota lite idag också, och tänkte väl att jag lägger in bilderna någondag så ni får se hur ansträngande vi har det! Heeheeh.


Måste också tillägga att jag såg filmen The Departed igår.
Min förmåga att leva sig in i filmer visade sig extremt bra just då. Jag skrattade, grät, var extremt orolig, livrädd, ja allting. Jag vet inte vad det är med Leonardo DiCaprio, men varje film han är med i gör mig så, haha!
Filmen var iallafall riktigt bra, om än lite förvirrande ibland (kan öven bero på att jag missade lite i början, pga att jag somnade. Fyskam på mig! Men sen försvann min trötthet totalt, och jag kunde knappt stänga ögonen för en sekund!) och jag rekomenderar den verkligen!
Har ni tillfälle så, seeeee deeeen!


Jag är riktigt ledsen att filmen inte är en i våran samling, utan en lånad. Jag måste nästan hinna se den engång till innan vi lämnar tillbaka den. Så är det bara.


Nu ska bror låna datan, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0