Smells Like Teen Spirit

Skrivet den: 2009-07-24, Klockan: 00:14:50,
För inte alls så länge sen gick Axel hem.
Åh vad det är mysigt att ha honom hemma äntligen! <3  Imorgon är sista jobbdagen ocskå. GUESS WHO'S HAPPYFACE? Okej, det har varit väldigt trevligt, roligt och allt...men 3 veckor....det är max!

Egentligen borde jag sova nu..eller för länge sen borde jag ha gjort det. Men då kom ju Axel förbi som sagt. Så nu ska jag bara tvätta ansiktet, fixa tvätten, sen blir det sova. Äntligen!

Fast måste ta och lägga in en till låt först, nej, ni kan ta det lugnt det är inte Green Day, utan Nirvana.
Även den en gryyyyym låt faktiskt! Me like!
Har som ett svagt minne att Lars också sjöng den? Den påminner mig om honom iallafall.


Kommentarer
Postat av: emma elisabeth

Jag älskar den!! :D

2009-07-24 @ 08:55:45
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0