Radion spelar vår sång

Skrivet den: 2009-07-20, Klockan: 01:13:20,
Nu börjar det faktiskt bli dags att dra sig till sängs på rikigt. För min del också.
Fast ligger faktiskt redan i sängen. Fick för mig idag att jag skulle sköta om mina fötter lite (okej, det behövdes nog extremt mycket också). Så efter att jag duschat så skrubbade jag fötterna, smorde in dem i olivolja (har hört att det ska funka fint? och enligt min bror är det mirakelmedicin, så visst! varför inte testa!) och sedan på med plastpåsar och tjocksockar. Och eftersom det var extremt svårt att GÅ, så la jag mig i sängen.
Vi får väl se imorgon hur resultatet blir.
Just nu känns det mest...kletigt?

Tänkte att jag skulle avsluta med en låt. Det var ett tag sen. Sovgott!

Kent - Pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0