Ny färgat!

Skrivet den: 2009-07-09, Klockan: 01:30:52,
Jag ska inleda ett inlägg med hej nu, det var ett tag sen. HEJ!

Just nu sitter jag på golvet och plattar mitt hår. Men hallå wierdo, den är ju natt kanske ni tänker, men nu ligger det till såhära att jag just har färgat och slingat mitt hår, och då kan man bara inte vänta tills morgonen för att se det färdiga resultatet! (Dessutom slipper jag fixa det på morgonen..hur toppen är inte det va? För det hinner jag ändå inte!)
Det kanske trillar in någon bild på håret de närmsta dagarna, om jag orkar och minns.

Vad tycker jag om resultatet då?
Det är nog inte sån extremt stor skillnad, men det är bättre, det är det verkligen!..fast det hade inte gjort nått om slingorna..jag vet inte, synts lite mer? Kanke kan man lägga till mera sen? Jag får se hur jag gör.
Nu måste jag iallafall plocka undan giganthögen med kläder ifrån min säng, så att jag kan somna inte allt för sent. Jobb imorgon. Punkt och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0