I stugan

Skrivet den: 2009-07-28, Klockan: 01:25:35,
Jag blir så sur. Varför kan inte explorer vara samma som firefox ? Det ser bara helt...annorlunda ut...Inte rätt helt enkelt.

Är iallafall i stugan just nu, och kan inte sova som vanligt. Då blir det datan jag fastnar framför. Alltid. Men nu har jag iallafall fixat designen hyffsat (det är sjukt hur länge man kan sitta och fixa en design egentligen), men känner mig förtfarande inte trött. Känner mest att jag hade behövt massage, ärligt talat.
Har legat jäkla snett nu lite föööör länge för att det ska vara hälsosamt.

Kanske ska man ta och bädda ner sig ändå, bara ligga och lyssna lite musik tills John Blund.....äh, tills man somnar helt enkelt. Låter ganska mysigt ändå.
Goooodnight !
   / Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0