Familjen humörsvängning

Skrivet den: 2009-07-29, Klockan: 22:49:42,
29e idag, vilket betyder massa födelsedagar, bland annat min lillebrors. Så honom har vi firat idag här i stugan.
Vi fick besök av mormor, 3 mostrar och 3 små hemskt söta kusiner, och riktigt trevligt var det faktiskt.

Men så fort alla åkt, så blev det visst tjaffs och bråk om diverse onödiga saker...ja en sådan trevlig familj vi är ibland. (Vilket toppenhumör jag var på sen....jag kan ju säga att det var inte långt ifrån att jag satte mig på en cykel och började cykla hem! haha. Speicellt eftersom jag verkligen längtar hem nu!)
Men hur som helst, när alla lugnat ner sig så frågar min syster om inspelningarna vi gjort tidigare på mobilen min (med röstförvrängare, jäklar, vad kul sånt kan vara ibland!).

En kort stund senare sitter (nä, allvarligt talat, ligger ner och håller på att kvävas av...riktigt dögarv) hela familjen runt min telefon. Vi spelar in en massa ljud, sjunger, pratar baklänges och lyssnar på alla inspelningar vi gör säkert 1000 ggr om.
Jag tror faktiskt inte jag kan förklara hur kul det var, för det var helt sinnes! Men jag kan då lungt säga att vi är familjen humörsvängning, eller nått i den stilen.

Men det är bara så våran familj är  - antingen alldelens totalt i toppen, eller så långt i botten man kan komma...och seriöst, det är otroligt bra att få ut sina känslor på det sättet, faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0