*

Skrivet den: 2009-07-25, Klockan: 21:01:21,
Okej, när jag sa göra någonting hade jag liksom tänkt mig någonting...vettigt?
Men vad hände? Jag tog datan, och en filt och gick ut och satte mig på gräset istället..... Men så blir det väl när man inte har någonting att göra, och inga pengar på mobilen.

Ni får mer än gärna höra av er (ringa alltså, inga pengar att svara på sms, som sagt) om ni skulle ha lust att hitta på någonting ett tag ? Tillsvidare ska jag nog ta och fixa min blogg design. Ska försöka göra någonting som jag inte blir less på redan efter en vecka....

Föressten, jäklar vad jobbigt det kan vara att komma på rubriker ibland! Helt sinnes ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0