Bara lite kort.

Skrivet den: 2009-07-02, Klockan: 23:19:27,
Dagarna består av att umgås, slösa massor av pengar, träna ha det mysigt  osv osv. Orkar egentligen inte skriva, men hade datan på så fick bara lust att skriva ner någon liten rad.
Snart snart ska jag ta tag i någonting hårt också. Behöver bara samla lite kraft tror jag. Förbereda mig mentalt eller vad det heter. Inget jävla spel här inte.

Nu ska jag hoppa i duschen. Senare kommer nog mitt hjärta förbi och sover med mig. Bra. För jag har otroligt svårt att sova själv. Har inte den blekaste varför det är så. Men som tur är är det väldigt sällan jag behöver göra det. Pusss på er då!


/  Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0