6 juli

Skrivet den: 2009-07-06, Klockan: 17:34:47,
Det blir visst ett litet inläg ändå.
Åh jag är så jäkla trött ! Ligger i min säng och känner mig död. Kanske till och med värre än död. Det beror inte på ett hårt sommarjobb, nä, för det var faktiskt bara enkelt, och trevligt där! (även om jag möjligtvis har fått i mig lite för mycket giftångor nu). Utan det beror nog på att jag verkligen inte sover som jag borde!
Har egentligen inte kraf till nått just nu.
Men ska nog antingen kolla film, eller börja pilla lite, eller iallafall fundera, på en ny design till bloggen.

Föresten slösade jag inge pengar på stan idag. (Bara 2 kronor på såna dära tuggumin. jag tuggar i 10 sekunder, sen blä, och jag spottar ut det. värt...jag vet). Orsaken till att jag inte köpte nått, var för att jag inte hade pengar med mig. Jag hann som inte leta upp dem på morgonen, eftersom jag vaknade en kvart innan jag var tvungen att gå till jobbet. Bra där.
Men det blir nog imorgon. Antagligen bara ett par jeans. Ekonomin är inte på min sida..som vanligt.
Puss och hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0