You would not believe

Skrivet den: 2009-12-17, Klockan: 19:48:09,
Kanske är det rätt att jag är en snigel som jag får höra? Kände då mig som en idag!
(SNIGEL, djuret alltså, läs inte singel, haha)

Vägen hem från skolan som vanligtvis tar cirkus 13 min tog idag över en halvtimme - ja, det gick seeegt. Men inte utan orsak. Försov mig imorse, vilket ledde till att i min stress glömde jag stoppa i mina specialsulor i skorna (mina fötter är som inte riktigt riktiga, så). Efter att ha gått en hel dag utan sulorna i är mina fötter helt trasiga. Bara haltade mig hem och hoppades att jag inte skulle bli överkörd så sakta som jag gick över vägarna. Tur att man har fetaste michelin-gubbe-jackan så man syns åtminstone! ...nog om fötter inte är det så jäkla intressant!

Anyway..våran annars så jobbiga torsdag var inte så jobbig idag tycker jag. Tex på matten så satt vi och bröt arm och pratade osv...Kjell tyckte inte vi var nog koncentrerade för att jobba och tyckte vi behövde rast (ovanligt). Men klagar jag? Inte då ! + att min grupp vann fikabiljetter i dag på 20 kr !!

Nu ska jag lägga in den hära låten som spelas JÄMT i skolan. Varendaste morgon när jag kommer in genom dörrarna hör jag den. Känner den nyvakna känslan när jag hör den. Suuck! Men lite mysig är den allt, erkänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0