Things change too fast

Skrivet den: 2009-12-24, Klockan: 03:36:14,
Vad har hunnit hända sen jag senast skrev?
Jooo Elisabeth har hunnit sova här och jag har varit i Vittangi över dagen idag, Joel har varit här och vi bytte julklppar...and thats about it. Ändå känns det som att det hänt hur mycket som hälst, att det var flera dagar sen jag bowlade osv. Konstigt. Fast konstigt är faktiskt ett bra ord för att beskriva idag med, speciellt kvällen.

Sitter just nu och funderar över vad jag gör uppe ännu. Hittar inte någon vettigt svar alls på det så jag ska nog bädda ner mig snarast. God natt och god jul!


Kommentarer
Postat av: Jocke

God jul :)

2009-12-24 @ 09:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0