Thanks for nothing

Skrivet den: 2009-12-28, Klockan: 03:33:58,
Vad finns det att skriva? Hej. Jag lever. Jag har jullov. Orka data, egentligen?

Idag har jag ungefär hunnit med så mycket som träna, färga hår (nu är eddy inte bara blond på insidan, utan nu syns det också!) och kika film. Bra film, men kommer ej ihåg namnet på den även fast jag tänker så det knakar (!)

Föressten har jag träningsvärk (d' ya see mama? jag vet hur det stavas! men jag kan ju alltid skylla på geniet till svenska lärare jag haft de 3 senaste åren, borde förklara en del!). Shit pomfritt jag blev just svintrött. Dags att lägga sig alltså, sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tog du en bild på eddys synliga smarthet då? :o

2009-12-28 @ 05:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0