Slitet, slitet

Skrivet den: 2009-12-14, Klockan: 21:34:17,
ÅHH vad sur jag blir. Upptäckte idag att min blogg ser helt koko ut i explorer, iallafall skolans datorer. Well, det är väl sånt man får leva med, herregud människor byt till eldräv! :)


Dagen idag har iallafall varit grymt skön (förutom att jag inte riktigt hann sova inatt). Kollade lucia i skolan, och efter det hade jag bara en endaste lektion där vi fick kolla film. Riktigt mysigt!
Efter det blev det staden för mig och sofie, och lite senare blev det fläskande med Joel (!!)

Sist men inte minst var det spinning som gällde! Riktigt roligt, och tungt! Nåååja, nu ska jag inte fastna vid datorn som vanligt. Have a nice måndag kväll.

Kommentarer
Postat av: rebecca

oroa dig inte! skolans räknas inte som bloggvisare, haha. det är JÄTTEgamla explorer :) min är knasig också!

2009-12-14 @ 21:48:40
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: joel

Haha men de var ju bara jag som fläska egentligen :)

2009-12-14 @ 23:39:51
Postat av: Daniel,B

allt bhöver ju inte alltid vara perfekt;)?

2009-12-15 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0