Lov är myyys

Skrivet den: 2009-12-22, Klockan: 19:20:09,
Lovet gör att datan inte riktigt hinns med. Bra? Ja!

Men lite kort kan jag ju säga att min dag igår var mys! Hela dagen var det, vekligen! Försökte hitta lite julstämning också genom att ha på en tomteluva, men vet som inte helt om det funkade det heller.

Men anyway. Idag, efter mindre än 4 timmars sömn (jeeess jag lyckas sova ut på lovet) drog jag och Sofie iväg på gymmet. Det var riktigt skönt, och mina ben känns ännu som två spagettisar. Sedan var det full rulle iväg till sporthallen för bowling spelande.
Min tanke var nej nej nej, kommer bli stoooor faaaaail! Men icket !


Efter denna svaga inledning från min sida slutade det iallafall med att jag kom 2a, bara nåra ynka poäng efter, inte illa om ni frågar mig eftersom bowling inte direkt är min grej! Vann ju faktiskt över både Sofie, Pontus och Simon, moohahaa.
Förlåt för mitt mogna skrytande, men det behövs ibland, det var kul!





Men nu ska jag iväg på ännu en mysig kväll, och brottom blev det! Pussshääj!

Kommentarer
Postat av: Michaela

lov är såååå underbart ! :)

2009-12-22 @ 23:47:18
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men duuh! vem vann inte över mig?! :o även om jag fick den där... striken ;o Haha fett najjs var det iaf x)

2009-12-23 @ 20:57:46
Postat av: Anonym

sv; tack hjärtat, du är finare! (: <3 ha en riktigt god jul nu , sötnos! :) <3

2009-12-23 @ 22:00:46
Postat av: Michaela

oj, bloggen har psykdamp :s men det var jag som skrev :)

2009-12-23 @ 22:05:21
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0