Kanske når jag dig i mina drömmar

Skrivet den: 2009-12-03, Klockan: 18:44:40,
Att verkligen lita på någon är svårt. Otroligt svårt. Hur ska man veta att personen verkligen är att lita på? Går det? Kan man verkligen lita till 100% och mer? Ärligt talat, jag är tveksam


Håller på att jobba med en spansk film-recension just nu. Spansk?! Det är helt crazy om ni frågar mig. Så långt räcker inte mina kunskaper ... inte alls! Förväntar hon sig sedan att man ska minnas hur filmen var, när det gått cirkus en månad sen man såg den? I don't geddit!  Nä, önska mig lycka till säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Michaela

lycka till gumman ;) du klarar det, helt säkert!

Puss <3

2009-12-03 @ 20:36:53
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0