Kanske är det den tolfte

Skrivet den: 2009-12-12, Klockan: 12:57:42,
Godmorgon!

Idag känns verkligen inte som om det kommer bli en vilodag, har mycket att göra så.  Känns riktigt kul faktiskt! Planerar in TT och en massa annat mys!

Sen kan ju intressekulbben föressten anteckna att jag har träningsverk i mina hulkenmuskler. Vet inte vad de heter i verkligheten men kan lägga in en bild som visar. Hulkenmuskler borde de heta iallafall, för det är vad det ser ut som. Träningsverken kommer från cirkelträningen vi hade igår på idrotten. Lyfte bänkar och sådant. Låter det inte lite brutalt ändå?


(okej ingen bra bild, men kolla pilen. hulkenmuskler. punkt)


Nu ska jag försöka orka mig i duschen, ta tag i lite städning, och leta upp folk som vill med till TT.
Puss och kram, buss och kran!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Trapezius ;)

2009-12-12 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0