Ja, jag är rädd för just det

Skrivet den: 2009-12-26, Klockan: 17:48:25,
Inatt var en konstig natt.
Den var planerad att bli mycket rolig natt, en riktigt sån där matilda-elisabeth natt, men den blev som inte så. Inte kom vi oss iväg till el-giganten tidigt heller, utan först kl 11.
Sedan hann jag inte avboka min träning. Lagom skönt att träna efter att man vakat, men det är sånt man får ta. Var faktiskt bra att få ta sig till sportsclub ett tag när jag tänker på det såhär i efterhand!

Ikväll ska jag iallafall vara med Sanne. Världens bästa Sanne! Mer vet jag inte...och mer behöver jag inte veta heller. Hoppas ni får en bra...lördag kväll iallafall. För visst är det lördag? Gud att man tappar kollen när man har lov! Fast det gör mig inte något alls, det hör som till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0