It's easy to fake a smile

Skrivet den: 2009-12-10, Klockan: 22:46:12,
Hejhå, hela men dagsplan blev förstörd idag. (Det där får mig att tänka på stackars joel, he-he) Eller ja, skola och gym blev av. Sanne kom förbi en sväng, och efter det gick de bara käpprätt neråt. Positiv jag är, igen. Men helt allvarligt, jag har så mycket jag vill/måste göra, så det blir att jag inte hinner med nått.
Men som jag fick höra för någon dag sedan: "du är svårare att boka än tvättstugan nästan". HAHA, ibland tycker jag att det är helt sant! Mina dagsplaner sträcker sig alltid sisådär en vecka frammåt och det är inte bra.

Nu ska jag ta och smsa slut mina pengar, sedan ska jag kolla film tror jag. Lillefot filmen.
Tänk hur lätt allt var när man var liten, ändå.



Kommentarer
Postat av: anna-mimi

Nå vilken söt bild ^.^

2009-12-28 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0