Inte ens

Skrivet den: 2009-12-09, Klockan: 00:54:08,
Sova själv är hemskt.
Förra natten var riktigt hemsk, så bedrövlig jag kände mig när jag skulle sova. Jag kände mig riktigt riktigt ensam. Jag släppte in helt för mycket tankar... Allt det ledde till dålig sömn den natten vilket i sin tur ledde till ett inte så topp humör i skolan idag. Fast ju längre dagen gick ju bättre blev mitt humör på nått sätt.

Men nu är det dags att sova igen. Känns lite småjobbigt, but I'll manage it.  Egentligen har jag lust att se lillefot filmen, men är kanske inte en så bra idé eftersom jag börjar 8 imorgon. Död åt datorkunskap. Lyssnar nog lite musik innan jag sover istället. Kent kanske? Dom slutar aldrig vara bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0