GOD JUL!

Skrivet den: 2009-12-24, Klockan: 23:46:10,
Dagen började inte alls bra. Den började ur-uselt, sämst, jobbigt, dåligt osv.
MEN, ju längre in på kvällen det gick, ju bättre blev det faktiskt. Jag är faktiskt väldigt glad nu. Att så lite kan göra så mycket ändå. Tack, tack, tack! Så nu, såhär lagomt till att julen är över så känns det ... bra. Bara bra helt enkelt. Sån lättnad på något vis.

Förutom all god julmat, och presenterna så har jag fått mig en titt i skolkatalogen som axel var så snäll och tog med (min har inte kommit än, whyyyy, whyyyy?! jag vill HAAA!) och jag fick besök av 6st tomtar också, Random om något!! Nu ska jag fortsätta min awesome jul-natt med att gå iväg och umgås med Carola, Jocke och Pokka (?). Sounds great! Hoppas ni hade en riktigt god jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0