I wish things could go back to normal

Skrivet den: 2009-12-30, Klockan: 03:57:49,
I brist på annat sitter jag här. Jag sjunger till låten som jag la in i förra inlägget, pillar bort mitt nagelack. Väntar på att bli trött. Ska träna halv 12 eller någonting sådant imorgon så hade vart bra som jag somnade nu, men jag vet inte hur bra det går med att somna egentligen.

Idag har by the way varit en helt sjuk dag. Jag har nog kännt alla känslor en människa kan känna. Kaos kaos kaos. Men jag har iallafall upptäckt att jag är en naturbegåvning på "fifa 10" och det känns inte bara lite bra, jag älskar att vinna! hä-hä. Så ni kan ju som få en låt som var med där, som dessutom min broder skickade till mig för inte så länge sedan. Lite sammanträffande ändå. Men det är iallafall en till såndär mys-låt. Lyssna på den vetja, så har ni nått att göra på min annars utdöende blogg!


Fidel Nadal - International Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0