Fredaaaag

Skrivet den: 2009-12-26, Klockan: 02:10:13,
YO!

Idag kan jag nog beskriva min dag med ordet mat. Gud var jag har ätit! Men gott var det! haha. Nu är jeg med söta Elisabeht, och det tänker jag fortsätta med tills imorgon. För tidigt tidigt ska jag iväg till el-giganten och det känns som att...är det verkligen värt att sova? Svar nej. Då kommer jag aldrig upp i tid.

Hade som tänkt lägga in några bilder på datan idag, men inte har jag hunnit det heller. såååå, det blir ingen bild här på bloggen heller. Nu ska jag hålla tummarna på att hon hära ska sluta prata i telefon snart så jag får någon vaka-tid med henne.
nu blev dehär inlägget nån timme försent publicerat, menmen. inte så noga. :)
godnatt om ni har nog vett i huvet för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0