Ny måne var muuuket praa!

Skrivet den: 2009-12-15, Klockan: 23:17:16,
Jaaaag har varti på neeeew moooon idag med Rebecca och Erika. Den var riktigt bra måste jag säga, vilket jag inte trodde eftersom det inte är vad jag hört att den ska vara. Kanske berodde det på att jag inte kollade på filmen med kritiska ögon, kanske berodde det på Jacob och Edward? Jag vet inte ...

Grinade gjorde jag sådära lite tyst, jag led verkligen med Bella, usch och fy. Sen kanske jag tänkte lite för mycket också. Men en tanke som fortsatte komma upp i huvudet var
"Damn, jag vill hitta mig en Jacob (!!!!) eller en Edward!" oh my holy god! Minus det där farliga kanske..för det verkar bara ställa till problem...men damn igen!

Förresten ser det ut som om jag har botox i min underläpp. Har fått blåsor där. Fint? Nej. Ont? Ja. Mina halsmandlar har nog också svullnat upp. Ont gör det, och inte är det fint heller. Suuuuck!
Nu ska jag leta upp adressen till min framtida man (nej inte Bill Gates som jag tjatat så mycket om. Syon sa till mig idag att det kanske inte var den bästa framtids planen). Min (nya) framtida man Jacob! ♥                                   puss!

Kommentarer
Postat av: Allis Nåbo

Haha jag diggar din framtids plan!! Jag ska minnsan gifta mig med en dude med mycket benhår (sägs att dessa ska vara framgångsrika och få mycket pengar!)

Hur står det till i kiruna annars då? :D

2009-12-17 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0