But I'll be true to you

Skrivet den: 2009-12-07, Klockan: 10:40:54,
Lite innan tio ringde Joel och väckte mig och vi diskuterade svinis-sprutan. Ja eller niet? Ta eller inte ta? Men vi kom iallafall båda fram till att ta sovmorgon istället. Skönt. Så jag börjar 12 idag, inte illa, inte illa! Orsaken till att jag nu startade datorn är att jag ska jobba på spanksan. Muy bien matilda.

Sitter samtidigt och lyssnar på "New moon"  låtarna. Jaaaaag läääängtaaaaar tiill den 15:e, för gissa vad? Då ska jag minsann se den! Hur tusan kunde jag tänka att jag nästan inte ville se den alls?! (eller okej, klart jag vet .. men hell no att jag ska låta nått sänka mig så mycket att jag ger upp någonting som twilight! I must be out of my mind!!)

NU: skriva español!


HÄR har ni föressten en spotify länk, lyssna vettja

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

går dn efter 16. ?

2009-12-07 @ 18:58:45
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0