20 december

Skrivet den: 2009-12-20, Klockan: 19:06:21,
Idag känns som en bra dag.
Jag fick sova ut för en gångskull. När jag vaknade tog jag och bakade 2 plåtar lussebullar för det är så gaalet gaalet gott!
Just nu bakas det pepparkakor och lyssnas julmusik här hemma. Mysigt - men julkänslan fattas som ändå. Vad ska man göra för att hitta den igen undrar jag? Men kanske kommer även den nu när det blir lov och man kan släppa allt med skolan för ett tag.

Nu ska jag fortsätta på min lugna söndag men filmtittande osv. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej sötnos :) det var ett tag sen sist, du ska få tillbaka ditt lucialinne och vi måste umgås nån dag! :) <3

2009-12-21 @ 22:09:04
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0