Färgad och klar!

Skrivet den: 2009-08-14, Klockan: 00:17:50,
Nu har jag och mami äntligen färgat både ögonbryn och fransar. Riktigt effektivt var det faktiskt. Och riktigt koko såg man ut medans man låg där med färgen i ansiktet, hehe.

Nu ska jag dricka te, sen blir det sova. Härligt att ha en sovkompis här nu äntligten! Men gissa vad han just gjorde? Åt vitlök. Jag vet inte om jag är vampyr eller något, men jag    h a t a r  lukten av vitlök. Bajs på dig! :(
Jag överväger att sova skavfötters i natt! Även om det är sista natten jag får sova med gubben, snyft.

Orkar inte skriva desto mer nu. Ska svara på kommentarena bara sen stängs datorn av. Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0