"Allvaret" började idag

Skrivet den: 2009-08-28, Klockan: 15:17:52,
Nu är jag tillbaka på vanlig nivå igen!
Ja..mitt humör alltså, men ärligt talat - allting ALLTING är min kära brors fel.

Well well, "allveret" somdå skulle börjat idag... nej det var inte så farlig. Helt ärligt vi gjorde ingenting, superskönt! Det är mycket som verklat lovande faktiskt.
Är nöjd med klassen och så och nog känns det väl bra ändå...men det är ändå inte så att det känns lite extra jobbigt så fort jag börjar tänka på estet.

Nu ska jag fort avrunda, ska iväg och handla med min mami. Måste köpa lite skrivböcker och sådant nu när skolan börjat! See ya!

Kommentarer
Postat av: rebeccaa

sv: haha. jaa, det lär bli så! alla utom pappa är positiva till idén, stackarn vill så brutalt ha någon på sin sida!

2009-08-28 @ 19:20:50
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0