För mycket spikmatta ?

Skrivet den: 2009-08-04, Klockan: 21:27:38,
Jag tror jag har legat på spikmattan lite för länge nu. Kan det bli för mycket ? Ryggen svider lite nu iallafall, och är säert gaalet röd! (Fast allt kan också bero på att jag fick en nysattack mitt i allt, ajaj, det är inte roligt!)
Fasnade framför datorn också, vilket faktiskt inte alls var meningen...hade tänt mig att ja...hitta på någonting. Men nu känns det lite sent ändå (herregud, klockan är ju bara 9..vilket inte är jätte mycket. Men det känns för sent idag helt enkelt.)
Tror jag ska ta och tömma mitt blivande rum nu. För jag har då en himla lust att flytta in där kan jag tala om!

Vi hörs, pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag veeeeeet :D <3 jag fullkomligt älskar dom !



Fin header förresten :)

2009-08-04 @ 22:47:06
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/
Postat av: sofia

ska du flytta in i de där uthuset som du snacka om? shieeet lyx.. fast jag hade ändå inte vågat sova ensam där (A) harig som man är ^^

2009-08-05 @ 20:57:07
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0