IKEAIKEAIKEA

Skrivet den: 2009-08-13, Klockan: 01:51:01,
Ikea var helt okej. Jag lyckades köpa hur mycket som helst, men det gör inte mig nått, för inte var det mina pengar nej, hehe! Hann även en sväng in på hm och gina, så blev lite inköp därifån. Det behövdes! (fast det gör det väl nästan alltid när man är tjej? haha).

Hela vägen hem satt jag med musik i öronen.
Det gav mig nästintill skavsår i öronen med det var det värt för musiken räddade hela resan! Det slog mig också i blien vilken allätare jag är när det gäller musik. Jag lyssnar nästan allt mellan himmel och jord. VIlken blandning på låtar jag har på mobilen, ni skulle bara se!

Nå nej nu ska jag avrunda inlägget. Ska försöka hitta på någonting att göra tills det (förhoppningsvis) blir lite varmare i rummet så man kan försöka sig på att sova. Jag gillar inte att sova själv...enligt mig har jag gjort det för mycket på sista tiden, vilket kanske inte är helt sant (?)...men det känns verkligen så. Och mer kommer det bli. Huhu. Nu ska jag sluta innan jag blir depp. Nattinatti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0