Energiiii

Skrivet den: 2009-08-05, Klockan: 23:40:44,
Idag känner jag mig lite sådär duktig faktiskt.
Var ju på pump som sagt, och jag fic världens energi nu efter! Den ska jag lätt ta till vara på, så länge det bara går. När jag kom hem blev det duschen, och sen har jag bara pysslat om mina fötter, händer osv osv. Sånt behövs verkligen ibland!
Men eftersom energin fortfarande sitterkvar så har jag faktsikt börjat fixa i mitt rum...eller ja, städa. (Att säga att det behövs räcker inte. Herrejiiiises vad mycket saker överallt!)

Städar just nu i mina sminkväskor (verkligen det viktigaste nu, NOOOT) , och jag har just upptäckt att jag har haft jäklgt svårt att slänga gamla maskaror, verkar det som. Har iallafall 15 st som är gamla kvar. Vääry onödigt.
Nå ska lägga på lite musik nu och städa vidare. Imorgon ska jag ut och springa på morgonen har jag just bestämt, även om min energi är nere på 0, och mina ben käns som tegelstenar. Så är det bara. Punkt.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jupp det blir att pendla varje morgon... fast om jag börjar nio varenda dag så behöver jag bara stiga uppklockan sex... men tidigt ändå :/

2009-08-05 @ 23:41:53
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: sofia

sv; nej verkligen inte. det hoppas verkligen jag med på,.. i alla fall ngn dag jag inte behöver stiga upp 5 :p

2009-08-06 @ 15:27:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0