Dags att foukusera på det bra!

Skrivet den: 2009-08-24, Klockan: 22:15:35,
Egentligen hade jag bara kunnat sitta här och...klaga. På både ett och annat, men jag kom just att tänka på - varför ska jag göra det? Ärlig talat är det en massa saker som är bra, och är det inte då bättre att försöka lägga sin energi på det istället?
Visst, ibland behöver man skriva av sig, få ut det dåliga, men just nu är det helt tvärt om. Just nu behöver jag satsa på det som är bra.

Jag har underbara vänner, en underbar pojkävän osv osv osv. En massa saker. Ja ni förstår säkert. Nu ska jag verkligen försöka fokusera på det bra, försöka att vekligen komma igång med träningen ska jag också! Det får en verkligen att må bättre, bli på bättre humör - allt.

Jag kan bara hålla tummarna för att min inställning håller i sig. För det måste bli en ändring med det här nu!


Nu ska jag vila medans Axel byter strängarna på nya gitarren. (Y)

Kommentarer
Postat av: Matilda Räty

Jag måste bara säga att jag träffade din pappa på konsum tidigare idag och blev förvånad att han kände igen mig :P



Jo, btw.. Blir det att byta linje?



Kram

2009-08-24 @ 23:37:42
URL: http://retyftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0