Nu vet du

Skrivet den: 2009-08-31, Klockan: 18:18:24,
Åh vad bra det känns nu! Fick äntligen ur mig någonting jag verkligen behövde få sagt som jag gått och grubblat på länge. Ni känner säkert igen känslan.
Hur som helst började jag röjja (städa alltså, för en gångs skull) i mitt rum, för att lugna ner mig, så håller på lite smått med det ännu också.
Nu hoppas jag bara på att det blir bättre från den här punkten, det gör jag verkligen. Fast jag vet inte ens om jag vågar hoppas .. men nu vet du hur jag känner iallafall, det är alltid nått.

Haha, jag vet att det kanske är lite kryptiskt skrivet, för det är ingenting jag tänker skriva ut på min blogg. Men jag tror ni överlever ;)


Men en sak kan jag tillägga iallafall. Har man långa, men sköra, naglar, GE FAN I ATT STÄDA! Ni kan säkert räkna ut hur bra det just gick för mina naglar ...  -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0