Naaananaa!

Skrivet den: 2009-08-23, Klockan: 19:24:52,
Åh härliga Kiruna! Eller ja, inte riktigt, men oj det var härligt att komma hem och få pussa på min pojk! :')
Kom på att jag inte har skrivit nästan någonting om resan...bara hur skönt det var att komma hem. Ni kanske tar det som att det sög där? Men icke! Åh så underbart det var!
Men jag tror det om resan kommer en annan gång faktiskt, för i kväll blir det bildvisning, och lite städning, haha.

Och så är det då skolan imorn. Allvarligt, det ska bli skönt att komma in i rutiner osv. Vet ni, jag har en massa saker jag har lust att skriva om allt mellan himmel och jord, men hinner inte nu! Så en annan gång blir det.

Nu; bildvisning (y)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sV: ja, och det är ju så jäkla svårt att veta vad man vill! men jag tror att turism är bra för mig ändå, jag får vara med och göra stora arrangemang o.s.v. , så det blir nog bra. men du är välkommen till oss dude ;)

2009-08-23 @ 22:16:16
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0